26 | 05 | 2017
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Π.Υ.Σ.Δ.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΠΥΣΔΕ ΠΕΙΡΑΙΑ: ΠΡΑΞΗ 18/2017

10 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΙΚΑΙΑΣ: Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΜΑΝΟΥ ΛΟΪΖΟΥ

2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ: ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ

ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

3 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ: ΦΟΝ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ

4 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΙΚΑΙΑΣ: ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ... ΣΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΙΑΣ

ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ 2016-2017

ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΜΙΝΙΩΝ: ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ

2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΙΚΑΙΑΣ: ΟΤΑΝ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΑΦΗΓΟΥΝΤΑΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

health-home-logo

Τομέας Αγωγής Υγείας και
Αγωγής Καταναλωτή

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΤΟΜΕΑ:

Τηλέφωνο επικοινωνίας:

e-mail:

ΜΠΟΣΙΝΑΚΗ ΙΩΑΝΝΑ

210 4124182

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2016-17

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών Θεμάτων) ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ (Erasmus+, eTwinning κ.ά.) ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016-2017

ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠ.Π.Ε.Θ. ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016-17


ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
Μαθαίνω για τη ζωή

Υγεία

Η Υγεία ως πολιτισμικό και κοινωνικό αγαθό

Διαπολιτισμικές Προσεγγίσεις στην Υγεία και την Ασθένεια

Εξαρτησιογόνες Ουσίες (καπνός, αλκοόλ, ναρκωτικά )

Ασθένειες: AIDS, ηπατίτιδα Β, Μεσογειακή αναιμία, καρδιαγγειακά νοσήματα, ασθένειες στο εργασιακό περιβάλλον, σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα, καρκίνος

Στοματική υγιεινή

Ατυχήματα και Ασφάλεια

Πρώτες Βοήθειες

Εθελοντισμός και Υγεία: Αιμοδοσία, Προσφορά ιστών και Οργάνων

  Αγωγή του Ενεργού Πολίτη

Ανθρώπινα Δικαιώματα – Δημοκρατία

Προβλήματα Φτώχειας, Αναλφαβητισμού κ.ά

Δημοκρατικά δικαιώματα, δικαιώματα του πολίτη

Κοινωνικός αποκλεισμός, Ισότητα ευκαιριών

Ισότητα φύλων

Ρατσισμός, ξενοφοβία

 
 Υγεία, Ιστορία και Τέχνη

Μυθολογία, Ιστορικές Αντιλήψεις για την υγεία, Έθιμα, δοξασίες και λαογραφικά στοιχεία

Μνημεία, Έργα και αρχαιολογικοί χώροι (π.χ. προσωποποιήσεις Υγείας, Ασκληπιεία, Αμφιαράεια κ.ά.)

  Ποιότητα Ζωής

Κατοικία, Υγιεινή και Ασφάλεια

Ποιότητα ζωής στο εργασιακό και κοινωνικό περιβάλλον - Έκθεση σε τοξικές ουσίες

Φυσική Ζωή, άσκηση και υγιεινός τρόπος διαβίωσης

Διατροφικές συνήθειες και μεταλλαγμένα τρόφιμα

Εθελοντισμός

Πολιτική Προστασία: Πρόληψη και αντιμετώπιση έκτακτων καταστάσεων/ Σεισμοί, πλημμύρες, πυρκαγιές

Υγεία και Λογοτεχνία

Ζητήματα σωματικής/ψυχικής υγείας και ποιότητας ζωής στην μυθιστοριογραφία και την ποίηση

 

Αγωγή του καταναλωτή

Αγωγή του καταναλωτή και οικονομία

Αγωγή του καταναλωτή και κοινωνία

Πληθυσμιακές μετακινήσεις και κατανάλωση

Υγεία και κατανάλωση

Ανάλυση προτύπων κατανάλωσης

Ψυχική Υγεία

Κοινωνική Συναισθηματική ανάπτυξη:

Συναισθηματική και Ψυχοκινητική Ανάπτυξη – Αντιμετώπιση Προβλημάτων

Αυτοεκτίμηση, Αυτοσυναίσθημα – Ανάπτυξη Δεξιοτήτων

Διαπροσωπικές Σχέσεις

Ανάπτυξη δεξιοτήτων για αντιμετώπιση του άγχους και του φόβου

Αντιμετώπιση πένθους

Εφηβεία, συμπεριφορές και αντιλήψεις

Εξαρτήσεις (ναρκωτικά, αλκοόλ, κάπνισμα, ηλεκτρονικά μέσα, τυχερά παιχνίδια, κλπ)

  Κυκλοφοριακή Αγωγή

Οδική συμπεριφορά πεζών και οδηγών

Οδική συμπεριφορά μαθητών: οι μαθητές ως οδηγοί και ως επιβάτες – διαμόρφωση κυκλοφοριακής συνείδησης

Οδική Ασφάλεια

ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ

ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ

Καθήκοντα και αρμοδιότητες Υπευθύνων Αγωγής Υγείας

1. Οι Υπεύθυνοι ΑΥ παρακολουθούν, υποστηρίζουν και αξιολογούν τα πολύμηνα προγράμματα ΑΥ των σχολικών μονάδων της αρμοδιότητάς τους.  Στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς ενημερώνουν τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς και τους Δ/ντες σχολικών μονάδων για τις δυνατότητες υλοποίησης προγραμμάτων ΑΥ, σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις και εγκυκλίους των αρμοδίων οργάνων του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α..

2. Στις παραπάνω ή και σε άλλες ειδικές συναντήσεις με ομάδες εκπαιδευτικών εξηγούν τις προδιαγραφές περιεχομένου, δομής και οργάνωσης ενός σχολικού προγράμματος ΑΥ και βοηθούν τους εκπαιδευτικούς στη σύνταξη δελτίων προγραμμάτων προς έγκριση από την επιτροπή σχολικών δραστηριοτήτων της οικείας Δ/νσης. Στις συναντήσεις αυτές, οι Υπεύθυνοι ΑΥ δίνουν τις οδηγίες για τις παιδαγωγικές και οργανωτικές πτυχές των προγραμμάτων ΑΥ, και ενημερώνουν τους εκπαιδευτικούς για τις δυνατότητες συνεργασιών, αναφορικά με τα θέματα Αγωγής Υγείας που έχουν επιλέξει.

3. Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς επικοινωνούν ηλεκτρονικά και τηλεφωνικά με τα σχολεία της αρμοδιότητάς τους, επισκέπτονται τις σχολικές μονάδες για  τις ανάγκες στήριξης των προγραμμάτων και συνεργάζονται με Διευθυντές, εκπαιδευτικούς και μαθητικές ομάδες. Επίσης επισκέπτονται τις σχολικές μονάδες και παρακολουθούν την πορεία των προγραμμάτων των σχολείων σε συναντήσεις με τους εκπαιδευτικούς και τις μαθητικές ομάδες δύο, τουλάχιστον, φορές για κάθε σχολικό πρόγραμμα. Οργανώνουν συναντήσεις ομάδων εκπαιδευτικών προκειμένου να συμβάλλουν στην επίλυση παιδαγωγικών, οργανωτικών και άλλων ζητημάτων των προγραμμάτων τους και να υποστηρίξουν την προσπάθειά τους. Στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς διοργανώνουν εκδήλωση παρουσιάσεων εργασιών σχολικών προγραμμάτων ΑΥ για όλα τα σχολεία της Δ/νσης Εκ/σης στην οποία υπάγονται.

4. Οι Υπεύθυνοι ΑΥ των Δ/νσεων Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης συνεργάζονται με τους Υπεύθυνους των Συμβουλευτικών Σταθμών Νέων (Σ.Σ.Ν.), ώστε να προωθηθούν με κάθε τρόπο τα εκπαιδευτικά προγράμματα των σχολείων, τα επιμορφωτικά σεμινάρια των εκπαιδευτικών καθώς και οι τοπικές και διεθνείς συνεργασίες.

5. Οι Υπεύθυνοι ΑΥ υποβάλλουν προγραμματισμό συνεργασιών, δράσεων και σεμιναρίων μέχρι τις 20 Οκτωβρίου στην οικεία Περ/κή Δ/νση Εκπ/σης και στην αρμόδια Δ/νση του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α..  Επίσης υποβάλλουν στις ανωτέρω Υπηρεσίες απολογισμό όλων των δράσεών τους μέχρι τις 7 Ιουλίου κάθε έτους.

6. Οι Υπεύθυνοι AY εργάζονται σύμφωνα με το ωράριο της Δ/νσης Εκπ/σης στην οποία υπηρετούν από την 1η Σεπτεμβρίου μέχρι τη 10η Ιουλίου κάθε σχολικού έτους, εξαιρουμένων των διακοπών Χριστουγέννων και Πάσχα και των επισήμων αργιών. Ευρίσκονται στα γραφεία της Δ/νσης στην οποία υπηρετούν όλες τις ημέρες του αντιστοίχου διαστήματος κατά τις οποίες δεν διεξάγονται μαθήματα στα σχολεία (π.χ. περίοδοι εξετάσεων, εκδόσεων βαθμολογίας κλπ.).  Οι Υπεύθυνοι ΑΥ υπηρετούν τις υπόλοιπες εργάσιμες ημέρες του σχολικού έτους στην οικεία Δ/νση Εκπ/σης ώστε να εκτελούν τις εργασίες που άπτονται του διοικητικού μέρους των κύριων καθηκόντων τους να επικοινωνούν με τα σχολεία και τις υπηρεσίες του ΥΠΑΙΘΠA, να δέχονται επισκέψεις εκπαιδευτικών που θέλουν την υποστήριξή τους και να προωθούν τις συνεργασίες με άλλους φορείς. Ο Προϊστάμενος της οικείας Δ/νσης Εκπ/σης μπορεί να αναθέσει στους Υπευθύνους AY επικουρικά καθήκοντα για την υλοποίηση των εξετάσεων για την εισαγωγή μαθητών/τριών σε Παν/μια και Τ.Ε.Ι..

7. Οι Υπεύθυνοι ΑΥ με την έγκριση του Προϊσταμένου της οικείας Διεύθυνσης ορίζουν δύο ή τρεις μέρες για τις επισκέψεις στα σχολεία για την παρακολούθηση, υποστήριξη, συντονισμό και αξιολόγηση των σχολικών προγραμμάτων. Κάθε Υπεύθυνος ΑΥ τηρεί ημερολόγιο - βιβλίο συναντήσεων και επισκέψεων, στο οποίο αναγράφει την ημερομηνία των συναντήσεων με εκπαιδευτικούς ή των επισκέψεων στα σχολεία, τη διάρκειά τους, περιγράφει συνοπτικά το σκοπό και  το περιεχόμενο της συνεργασίας και αναφέρει τα ονοματεπώνυμα των εκπαιδευτικών με τους οποίους συνεργάστηκε και του Δ/ντή της σχολικής μονάδας. Το σύντομο πρακτικό κάθε επίσκεψης συνεργασίας υπογράφεται από τον Υπεύθυνο ΑΥ, τους εκπαιδευτικούς που συνεργάστηκαν και από το Δ/ντή της σχολικής μονάδας. Το βιβλίο αυτό θεωρείται κάθε τρίμηνο του σχολικού έτους από τον προϊστάμενο της οικείας Δ/νσης Εκπ/σης.

8. Οι Υπεύθυνοι ΑΥ μπορούν να συμμετέχουν στις συντονιστικές ομάδες θεματικών δικτύων, στις οργανωτικές επιτροπές σεμιναρίων και συνεδρίων και να αναλαμβάνουν εισηγήσεις σχετικές με το περιεχόμενό τους. Οι συμμετοχές τους σε σεμινάρια άλλων περιοχών εκτός εκείνης της Δ/νσής τους, επιτρέπονται μόνον αν πρόκειται για σεμινάρια θεματικών δικτύων στα οποία συμμετέχουν και αν είναι προσκεκλημένοι εισηγητές. Οι Υπεύθυνοι Αγωγής Υγείας μπορούν να συμμετέχουν, ως επιμορφούμενοι, σε επιμορφωτικά προγράμματα, μέχρι δεκαπέντε (15) ήμερες  ανά σχολικό έτος.

europeanflag
icon-english icon-french icon-spanish
ευρωπαϊκά προγράμματα
european projects
projets européens
proyectos europeos
ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 2016-17

drama scripts plays

10ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΝΙΚΑΙΑΣ
Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ
ΤΟΥ ΜΑΝΟΥ ΛΟΪΖΟΥ

2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ
ΜΟΥΣΙΚΗ
ΕΚΔΗΛΩΣΗ

3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ
ΦΟΝ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ

4ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΝΙΚΑΙΑΣ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ
ΣΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΙΑ
ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΙΑΣ

 

2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΝΙΚΑΙΑΣ
ΜΟΥΣΙΚΗ
ΕΚΔΗΛΩΣΗ

10ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΠΕΙΡΑΙΑ
ΤΑ ΜΑΓΙΑ ΤΗΣ
ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ

1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ
ΧΩΡΙΣ
ΑΛΑΤΙ

2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΥ
ΟΜΙΛΙΕΣ
ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ
ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ
ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΝΙΚΑΙΑΣ

ΘΕΜΑΤΙΚΗ
ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΝΕΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ

ΕΝ ΟΝΟΜΑΤΙ

2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΔΡΑΠΕΤΣΩΝΑΣ

ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ

ΠΡΟΤΥΠΟ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΙΩΝΙΔΕΙΟΥ
ΣΧΟΛΗΣ
ΠΕΙΡΑΙΑ
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥ
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ

1ο ΓΕΛ
ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ

ΚΛΑΞΟΝ
ΤΡΟΜΠΕΤΕΣ
& ΠΛΑΚΕΣ

ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΚΑΜΙΝΙΩΝ

ΜΙΚΡΟΙ
ΜΕΓΑΛΟΙ

1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΑΓ.Ι.ΡΕΝΤΗ
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΑΓ.Ι.ΡΕΝΤΗ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΚΑΜΙΝΙΩΝ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΝΕΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ
ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ
ΕΒΔΟΜΑΔΑ

7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΝΙΚΑΙΑΣ

ΕΞΑΡΤΗΣΕΙΣ
ΑΠΟ ΟΥΣΙΕΣ ΚΑΙ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ
ΠΡΟΛΗΨΗ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ
ΕΒΔΟΜΑΔΑ

11ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΝΙΚΑΙΑΣ

ΕΜΦΥΛΕΣ
ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ
ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΓΕΛ
ΑΙΓΙΝΑΣ

ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗ
ΔΗΜΗΤΡΑ ΓΑΛΑΝΗ

2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΝΙΚΑΙΑΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΕΣ
ΔΡΑΣΕΙΣ
ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ
ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

5ο ΓΕΛ
ΝΙΚΑΙΑΣ

ΟΡΝΙΘΕΣ

ΓΕΛ
ΚΑΛΛΙΠΟΛΗΣ

ΜΠΡΕΧΤ ΚΑΙ ΧΙΤΛΕΡ

3ο ΓΕΛ
ΠΕΙΡΑΙΑ

Juvie

1ο ΕΠΑ.Λ.
ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΤΟΥ
ΤΣΕΧΩΦ

ΕΛΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ
ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ
SAINT PAUL

ΥΓΕΙΑ
ΑΣΚΗΣΗ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ

περισσότερα...

ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ

school-award

2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΝΕΟΥ ΦΑΛΗΡΟΥ

3ο ΓΕΛ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ

3ο ΓΕΛ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ

2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

ΓΕΛ ΚΥΘΗΡΩΝ

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΙΑΝΤΕΙΟΥ
ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ

1ο ΓΕΛ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ

1ο ΓΕΛ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ...

ΔΙ@ΥΓΕΙΑ