water

  1. Ένα κουτί γεμάτο νερό, (1997), Καλειδοσκόπιο (ΕΠΕΑΕΚ).
  2. Τρικαλίτη Α. & Παλαιοπούλου - Σταθοπούλου Ρ., (1999), Περιβαλλοντική Εκπαίδευση για Βιώσιμες Πόλεις, Θεματική ενότητα: Το νερό στην πόλη, Ελληνική Εταιρεία για την Προστασία του Περιβάλλοντος και της Πολιτιστικής Κληρονομιάς, Αθήνα (ΕΠΕΑΕΚ).
  3. Καλαϊτζίδης, Δ., Ψαλλιδάς, Β., (1999), Το ποτάμι, Εγχειρίδιο Παιδαγωγικών Δραστηριοτήτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Εκδόσεις Κριτική, Αθήνα (ΕΠΕΑΕΚ).
  4. Μάναλης Π., Πλατανιστιώτη Σ., Σκαμπαρδώνης Σ., Στεφανόπουλος Ν., Τσελεκτσίδου Τ., Φραντζή Α., Ψαλλιδάς Β. (2002), "Οικολογικά σχολεία, εκπαιδευτικό υλικό για το πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης" Eco-Schools, Θεματική ενότητα: Νερό, Αθήνα, Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης.
  5. Φλογαΐτη, Ευγ., (επιστ. επιμ., 1995), Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στο δημοτικό σχολείο, ΥΠ.Ε.Π.Θ., WWF. (ΕΠΕΑΕΚ). Θεματικές ενότητες: Νερό, Επιφανειακά νερά (Υγρότοποι – ποτάμια – λίμνες), Θάλασσα, διαθέσιμα στην Πύλη Παιδαγωγικού υλικού.
    (Νερό: http://www.env-edu.gr/ViewUnit.aspx?id=54
    Επιφανειακά νερά: http://www.env-edu.gr/ViewUnit.aspx?id=58
    Θάλασσα: http://www.env-edu.gr/ViewUnit.aspx?id=55)
  6. Εξερευνώντας το Περιβάλλον της Ευρώπης, ΥΠΕΠΘ - WWF, Θεματική ενότητα:. "Νερό και Ποτάμια", στην Πύλη Παιδ. Υλικού (ΕΠΕΑΕΚ). (http://www.env-edu.gr/documents/files/EkpYliko/eksereynontasPE/water-rivers.pdf)
  7. Οικολογικά Σχολεία – Μια πρόταση για αειφόρο σχολείο, θεματική ενότητα: Νερό. Υλικό που έχει συγγραφεί το 2000 μετά από σχετική προκήρυξη του ΥΠΕΠθ. Φορέας του έργου: Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Φυσικής – ΕΕΠΦ. Υπεύθυνος του έργου Κ. Καρτάλης, επίκουρος καθηγητής. Συγγραφείς: Μάναλης Π., Πλατανιστιώτη Σ., Σκαμπαρδώνης Στ., Στεφανόπουλος Ν., Τσελεκτσίδου Π, Ψαλλιδάς Β. Περιλαμβάνει: Α) Δραστηριότητες για το μαθητή, και Β) Εγχειρίδιο για τον εκπαιδευτικό.
  8. Υδατικά οικοσυστήματα (ποτάμια) και υδατικά οικοσυστήματα (λιμναία, θαλάσσια), Προγράμματα Ανοικτών Περιβαλλοντικών Τάξεων «ΚΑΛΛΙΣΤΩ», διαθέσιμο στην Δικτυακή Εκπαιδευτική Πύλη του ΥΠΔΒΜΘ (e-yliko.gr). (http://www.e-yliko.gr/htmls/perivallon/kallisto.aspx)
  9. Καλαϊτζίδης, Δ., Παπαθανασίου, Δ., Καρυδά, Ε., Σπύρου, Ε., Κατσάφαρου, Τ., Βαλάτα, Χ., (2008), Συνειδητοποίηση, Ευαισθητοποίηση, Δράση για την Αειφορία: Παιδαγωγικό υλικό περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και ευαισθητοποίησης. Αθήνα, Ελληνική Εταιρεία Περιβάλλοντος και Πολιτισμού. Περιλαμβάνει θεωρητικό μέρος για την ΠΕ και φύλλα εργασίας για οικοτουρισμό, δάσος, νερό: θάλασσα, υγρότοπο, ποτάμι, πόσιμο νερό. Διαθέσιμο στον ιστότοπο του προγράμματος Protecto (http://www.protecto.gr/PaidagIliko.html).
  10. Σκούλος, Μ., (επιμ), (2003), Το νερό στη Μεσόγειο, MIO ECSDE, στον ιστότοπο της MIO ECSDE, με δωρεάν εγγραφή μέλους.(http://www.medies.net/staticpages/index.php?page=water-gr)
  11. Εξοικονόμηση νερού, (Watersave), Δίκτυο "Μεσόγειος SOS", στον ιστότοπο του δικτύου. (http://www.watersave.gr/)
  12. Παρέα με το Σταγονούλη, Εταιρεία Ύδρευσης και Αποχέτευσης Πρωτεύουσας (ΕΥΔΑΠ). (http://www.eydap.gr/media/Stagonoulis/stagonoulispopup/index_gr.htm)
  13. Περιβάλλον για Ευρωπαίους νεαρής ηλικίας, Νερό: ένας ανεκτίμητος πόρος. Στον ιστότοπο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.(http://ec.europa.eu/environment/youth/water/water_el.html)
  14. Βασάλα, Π., (2006), Κεφαλονιά – Υγρότοποι: Προγράμματα & Δραστηριότητες Π.Ε. Έκδοση ΤΕΔΚ Κεφαλονιάς και Ιθάκης. Διαθέσιμο στην Πύλη Παιδαγωγικού Υλικού. (http://www.env-edu.gr/ViewPack.aspx?id=38)
  15. Οι δρόμοι του νερού - Η λίμνη της Καστοριάς, (2001), στον ιστότοπο του ΚΠΕ Καστοριάς. (http://kpe-kastor.kas.sch.gr/the_lake/)
  16. Ανακαλύπτοντας τα μυστικά της Λίμνης Βιστωνίδας, ΚΠΕ Βιστωνίδας. Περιλαμβάνει έντυπο πληροφοριακό για τη λίμνη και τετράδιο του μαθητή με δραστηριότητες. Διαθέσιμο στην Πύλη Παιδαγωγικού υλικού. (http://www.env-edu.gr/ViewPack.aspx?id=67)
  17. Όταν το νερό αγκάλιασε την πέτρα, (2009), ΚΠΕ Ανωγείων. Διαθέσιμο στην Πύλη Παιδαγωγικού Υλικού. (http://www.env-edu.gr/ViewPack.aspx?id=63)

Sorry, this website uses features that your browser doesn’t support. Upgrade to a newer version of Firefox, Chrome, Safari, or Edge and you’ll be all set.