Τροποποίηση των προθεσμιών υποβολής αιτήσεων παραίτησης
των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
και παροχή οδηγιών σχετικά με την υποβολή των αιτήσεων παραίτησης κατά το σχολικό έτος 2020-2021

Η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων-Υπεύθυνων Δηλώσεων θα γίνεται ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας gov.gr και στη συνέχεια αυτές θα αποστέλλονται υποχρεωτικά στο κεντρικό mail της ΔΔΕ Πειραιά (Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) αποκλειστικά μέχρι και 10-3-2021,
προκειμένου να λάβουν αριθμό πρωτοκόλλου, ο οποίος θα αποστέλλεται στον/ην ενδιαφερόμενο/η με mail.

Τυχόν ανακλήσεις θα γίνονται με την ίδια διαδικασία ως ανωτέρω και σε αποκλειστική προθεσμία ενός μηνός από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης παραίτησης.

Κατά την υποβολή των αιτήσεων-Υπεύθυνων Δηλώσεων δεν είναι υποχρεωτική η ταυτόχρονη αποστολή δικαιολογητικών, η οποία θα γίνει μετά το πέρας τυχόν ανακλήσεων.

Επισημαίνεται ότι η αρμοδιότητα της Δ/νσης περιορίζεται αποκλειστικά στη διαδικασία λύσης υπαλληλικής σχέσης και σύνταξης φακέλων προς συνταξιοδότηση και δεν αφορά στη διαβεβαίωση των ενδιαφερομένων περί θεμελίωσης συνταξιοδοτικού δικαιώματος.

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ (ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ) ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Sorry, this website uses features that your browser doesn’t support. Upgrade to a newer version of Firefox, Chrome, Safari, or Edge and you’ll be all set.