Τροποποίηση των προθεσμιών υποβολής αιτήσεων παραίτησης
των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
και παροχή οδηγιών σχετικά με την υποβολή των αιτήσεων παραίτησης κατά το σχολικό έτος 2020-2021

Η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων-Υπεύθυνων Δηλώσεων θα γίνεται ηλεκτρονικά μέσω της πλατφόρμας gov.gr και στη συνέχεια αυτές θα αποστέλλονται υποχρεωτικά στο κεντρικό mail της ΔΔΕ Πειραιά (Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) αποκλειστικά μέχρι και 10-3-2021,
προκειμένου να λάβουν αριθμό πρωτοκόλλου, ο οποίος θα αποστέλλεται στον/ην ενδιαφερόμενο/η με mail.

Τυχόν ανακλήσεις θα γίνονται με την ίδια διαδικασία ως ανωτέρω και σε αποκλειστική προθεσμία ενός μηνός από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης παραίτησης.

Κατά την υποβολή των αιτήσεων-Υπεύθυνων Δηλώσεων δεν είναι υποχρεωτική η ταυτόχρονη αποστολή δικαιολογητικών, η οποία θα γίνει μετά το πέρας τυχόν ανακλήσεων.

Επισημαίνεται ότι η αρμοδιότητα της Δ/νσης περιορίζεται αποκλειστικά στη διαδικασία λύσης υπαλληλικής σχέσης και σύνταξης φακέλων προς συνταξιοδότηση και δεν αφορά στη διαβεβαίωση των ενδιαφερομένων περί θεμελίωσης συνταξιοδοτικού δικαιώματος.

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ (ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ) ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ