Τη σχολική χρονιά 2004-2005 σχεδιάστηκε και διεξήχθη έρευνα με τη μορφή ερωτηματολογίου, το οποίο απευθύνθηκε στους συντονιστές των σχολικών προγραμμάτων Π.Ε. στις Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης Πειραιά και Δυτ. Αττικής.

Βασικός στόχος της έρευνας είναι η ανάδειξη και πιστοποίηση της πραγματικής κατάστασης που επικρατεί στα σχολεία της Δ/θμιας Εκπαίδευσης σχετικά με τα ζητήματα της ποιότητας και του χρόνου υλοποίησης των προγραμμάτων Π.Ε., η διερεύνηση των όποιων προβλημάτων σχετίζονται με τα ζητήματα αυτά καθώς και η διατύπωση προτάσεων για την υπέρβασή τους.

Το δείγμα της έρευνας ήταν 107 προγράμματα Π.Ε. σε σύνολο 127, που υλοποιήθηκαν την παρούσα σχολική χρονιά στις Δ/σεις Β/θμιας Εκ/σης Πειραιά (86) και Δυτικής Αττικής (41). Η έρευνα (στατιστική – περιγραφική) έγινε με τη συμπλήρωση ειδικού ερωτηματολογίου, που συμπληρώθηκε από τους συντονιστές των προγραμμάτων (Πειραιάς 82 και Δ. Αττική 25) στο τέλος της σχολικής χρονιάς. Μετά από την εισαγωγή των στοιχείων στον Η/Υ, έγινε επεξεργασία των δεδομένων με το στατιστικό πακέτο S.P.S.S. Ο εντοπισμός των σημαντικών στατιστικά διαφοροποιήσεων έγινε με τη μέθοδο Pearson Chi-Square. Για την καλύτερη παρουσίαση των ερευνητικών δεδομένων δημιουργήθηκαν και γραφήματα μέσω του EXCEL.

Με βάση την έρευνα έγινε:

Η έρευνα και οι παρουσιάσεις των εργασιών που στηρίχτηκαν σε αυτήν έγιναν από τους: Μάναλη Παντελή και Αλεξάνδρα Σούρμπη (Υπεύθυνοι Π.Ε. Δ/νσης Β/θμιας Εκ/σης Πειραιά), Μαργαρίτη Σπυριδούλα (Υπεύθυνη Π.Ε. Δ/νσης Β/θμιας Εκ/σης Δ. Αττικής), Πλατανιστιώτη Σοφία (Εκπαιδευτικός του 5ου Γυμνασίου Νίκαιας, Μς Βιολόγος) και Μακρίδη Γιώργο (Εκπαιδευτικός του 13ου Γενικού Λυκείου Πειραιά, Κοινωνιολόγος, Υποψήφιος Διδάκτωρ).

Sorry, this website uses features that your browser doesn’t support. Upgrade to a newer version of Firefox, Chrome, Safari, or Edge and you’ll be all set.