ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ UNESCO
Στο σύνδεσμο http://tinyurl.com/4tmvuc9s βρίσκονται αναρτημένες εκδόσεις της UNESCO στην Αγγλική για τις 3 εκπαιδευτικές προτεραιότητες του Δικτύου Συνδεδεμένων Σχολείων της UNESCO (ASPnet):
• Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη (Education for Sustainable Development/ ESD)
• Εκπαίδευση για την Ιδιότητα του Παγκόσμιου Πολίτη (Global Citizenship Education/ GCED)
• Διαπολιτισμική Μάθηση & Πολιτιστική Κληρονομιά
Η βιβλιοθήκη θα εμπλουτίζεται σε τακτά χρονικά διαστήματα.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στην κα Αικατερίνη Χριστοδούλου, εκπαιδευτικό-σύνδεσμο/ Focal Point της ΔΔΕ Πειραιά με τον Εθνικό Συντονισμό του Δικτύου Συνδεδεμένων Σχολείων της UNESCO ASPnet, στο Γραφείο Ευρωπαϊκών & Διεθνών Προγραμμάτων της ΔΔΕ Πειραιά στο τηλέφωνο 210 4823409 (Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή 8.00-14.00) ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Σας ενημερώνουμε ότι έχει αναρτηθεί Συγκεντρωτικός Πίνακας με λειτουργικά κενά και πλεονάσματα Ειδικής Αγωγής και Τμημάτων Ένταξης,
όπως αυτά αποτυπώθηκαν με ευθύνη των Διευθυντών των σχολικών μονάδων.
Καλούνται οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν το σχολικό έτος 2023-2024 στη Δ.Δ.Ε. Πειραιά να υποβάλουν δήλωση προτίμησης τοποθέτησης/ συμπλήρωσης του διδακτικού τους ωραρίου και να την αποστείλουν ηλεκτρονικά στο Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Πειραιά:
από Πέμπτη 28/09/2023 έως Παρασκευή 29/09/2023 και ώρα 12.00.
ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ΔΗΛΩΣΗΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ / ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ΣΜΕΑΕ) ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (ΤΜΗΜΑΤΑ ΕΝΤΑΞΗΣ) ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Προσλήψεις αναπληρωτών Γενικής Εκπαίδευσης στη Δ.Δ.Ε. Πειραιά
Οι υποψήφιοι υποβάλλουν αίτηση – δήλωση προτιμήσεων στο ΟΠΣΥΔ για τοποθέτηση σε σχολικές μονάδες την Τρίτη 19 Μαρτίου 2024
Προθεσμία ανάληψης υπηρεσίας στις σχολικές μονάδες από την Πέμπτη 21 έως και την Παρασκευή 22 Μαρτίου 2024.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Αλησμόνητες Πατρίδες: Ιστορικές, Πολιτικές
και Πολιτισμικές Προεκτάσεις της Μικρασιατικής Καταστροφής
Αφιερωματικό – Επιστημονικό Συνέδριο
Πειραιάς, 19-20/2/2024
Με μεγάλη επιτυχία και αυξημένη συμμετοχή πραγματοποιήθηκε το Συνέδριο «Αλησμόνητες Πατρίδες: Ιστορικές, Πολιτισμικές και Πολιτικές Προεκτάσεις της Μικρασιατικής Καταστροφής», στις 19 και 20 Φεβρουαρίου 2024, στο Μέγαρο του Πειραϊκού Συνδέσμου. Ήταν μία διοργάνωση της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά, με τη συνεργασία του Τομέα Νεοελληνικής Φιλολογίας του Τμήματος Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών και τη συμβολή της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς. Στο Συνέδριο συμμετείχαν ως εισηγητές ακαδημαϊκοί από τους χώρους των Πολιτικών Επιστημών και Διεθνών Σχέσεων, της Φιλολογίας, της Ιστορίας και της Θεολογίας, τιμώντας το διήμερο μελέτης της Μικρασιατικής Καταστροφής.
Χαιρετισμό έστειλε η Υπουργός Εργασίας, κα Δόμνα Μιχαηλίδου, η οποία τόνισε τις μικρασιατικές της ρίζες και τη στήριξή της. Επίσης η Αντιπεριφερειάρχης Πειραιώς, κα Σταυρούλα Αντωνάκου απέστειλε χαιρετισμό τονίζοντας την σημασία των Μικρασιατικών στην πολιτιστική και οικονομική ζωή του Πειραιά.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους, απευθύνοντας χαιρετισμό στο κοινό ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Πειραιώς, κος Σεραφείμ, ο πρώην Υφ. Παιδείας, Βουλευτής και Καθηγητής Διεθνών Σχέσεων, κος Άγγελος Συρίγος, ο εκπρόσωπος του Διευθυντή του Τομέα Νεοελληνικής Φιλολογίας του Ε.Κ.Π.Α., Αναπληρωτής Καθηγητής κος Θανάσης Αγάθος, ο Διευθυντής της Δ.Ε. Πειραιά, κος Διονύσιος Αναστασόπουλος, η Διευθύντρια της Π.Ε. Πειραιά, κα Αθανασία Μεϊντάση, ο Πρόεδρος του Πειραϊκού Συνδέσμου, κος Ευάγγελος Καρλάφτης και η Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Δ.Ε. του Δήμου Πειραιά, κα Δέσποινα Αρβανίτου.
Στην έναρξη του Συνεδρίου εκφωνήθηκε εισαγωγική ομιλία με τίτλο: «Η μακραίωνη παρουσία του Ελληνισμού στον Μικρασιατικό χώρο». Στη συνέχεια, ακολούθησαν εισηγήσεις που είχαν ως αντικείμενο την πολύπλευρη μελέτη του σημαντικότατου, για το νέο ελληνικό κράτος, γεγονότος της Μικρασιατικής καταστροφής. Στην πρώτη συνεδρία ετέθη το ζήτημα της επίλυσης, της τρόπον τινά συμβιβαστικής επίλυσης της Μικρασιατικής Καταστροφής και της ανταλλαγής περιουσιών. Τοποθετήθηκε σε μια εθνοτική βάση το ζήτημα της καταγωγικής και της θρησκευτικής ταυτότητας. Η Μικρασιατική Καταστροφή διδάσκει ακόμα, κάτι που εκφράστηκε υπό τη μορφή αλληλεπίδρασης μεταξύ Καθηγητών Πανεπιστημίου και μαθητών/τριών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Οι δυο επόμενες συνεδρίες αφορούσαν στη μελέτη της παραγόμενης από την ιστορική συγκυρία καλλιτεχνικής έκφρασης στα έργα των Βαλτινού, Σεφέρη, Καζαντζάκη και άλλων. Φιλόλογοι διερεύνησαν ζητήματα προβολής του προσφυγικού ζητήματος και της μνήμης της Καταστροφής στη Λογοτεχνία, αλλά και σε θεατρικό έργο του Αντώνη Παπαδόπουλου, το οποίο αναδείχθηκε στο εν λόγω Συνέδριο. Η πρώτη ημέρα εργασιών έκλεισε με την τέταρτη συνεδρία και την παρουσίαση των προσφύγων τρίτης γενιάς, των δράσεων και των αγώνων τους για την επιβίωση της μνήμης των τόπων τους.
Κατά τη δεύτερη ημέρα των εργασιών του συνεδρίου, παρουσιάστηκε μια σύντομη ιστορική ανασκόπηση των διπλωματικών και στρατιωτικών εξελίξεων από το Κίνημα στο Γουδί και την καθοριστική έλευση του Ελευθερίου Βενιζέλου στην πολιτική ζωή του ελληνικού κράτους (1909) μέχρι και την ήττα του στις μοιραίες εκλογές του Νοεμβρίου του 1922 και αναδείχθηκαν οι ευθύνες των Μεγάλων Δυνάμεων και των Αντιβενιζελικών υπό τον βασιλιά Κωνσταντίνο, τόσο γενικά για τη Μικρασιατική Καταστροφή όσο και ειδικά για τη Γενοκτονία των Ποντίων και των Αρμενίων. Ακολούθως, διευκρινίστηκαν οι ιστορικοί όροι «Οθωμανοί», «Τούρκοι» και «Τσέτες», εξηγήθηκε ο εμφύλιος πόλεμος των Τούρκων την περίοδο 1919-1923 μεταξύ κεμαλικών στρατιωτών (οι οποίοι νίκησαν και ίδρυσαν το τουρκικό κράτος) και σουλτανικών στρατιωτών (οι οποίοι συμμάχησαν με την Αντάντ και με τους Έλληνες και ηττήθηκαν) και, τέλος, αναφέρθηκε μια αξιοσημείωτη άμεση μαρτυρία για τη φριχτή και μαρτυρική θανάτωση του ηρωικού Μητροπολίτη Σμύρνης Χρυσοστόμου από εξισλαμισμένους και εκδιωγμένους Τουρκοκρητικούς Γενίτσαρους και από Κούρδους Τσέτες, τον Σεπτέμβριο του 1922. Στην τελευταία εισήγηση της πέμπτης συνεδρίας, παρουσιάστηκε η εθνική συμβολή τριών θρησκευτικών αρχόντων - του Αγίου Ευθυμίου Ζήλωνος στον Πόντο, του Γρηγορίου Κυδωνιών στο Αϊβαλί και του Μητροπολίτη Χρυσοστόμου στη Σμύρνη - που αρνήθηκαν να εγκαταλείψουν τη Μικρά Ασία, που θυσιάστηκαν για το ποίμνιό τους και για τους οποίους, μετά από πολλά χρόνια, έγινε η αγιοκατάταξή τους.
Εν συνεχεία, στην έκτη συνεδρία, περιγράφηκε αναλυτικά η οργάνωση όλων των ειδών σχολείων και σχολών που λειτούργησαν σε ολόκληρο τον Μικρασιατικό Ελληνισμό, ξεκινώντας από τα εκπαιδευτικά προνόμια που έλαβε το 1453 ο Πατριάρχης Γεννάδιος από τον σουλτάνο Μωάμεθ και φτάνοντας μέχρι και την περίφημη Ευαγγελική Σχολή της Σμύρνης. Κατόπιν, εξιστορήθηκε η τραγική τύχη των Ευαγών Ιδρυμάτων («Βακουφίων») της Ελληνορθόδοξης Κοινότητας της Πόλης μέσα στο γενικότερο πλαίσιο του αφανισμού του Ελληνισμού της Ανατολής και ειδικά του αφελληνισμού της Κωνσταντινούπολης από τη Συνθήκη της Λοζάνης (1923) μέχρι και σήμερα, αποδεικνύοντας τη σχετική διαχρονική αδιαφορία των ελληνικών κυβερνήσεων. Έπειτα, έγινε αναφορά στις διπλωματικές ζυμώσεις που σημειώθηκαν στις τρεις επιτροπές της συνδιάσκεψης της Λοζάνης και στη σχετική στάση των Χριστιανικών Εκκλησιών απέναντι στο ζήτημα της απομάκρυνσης του Οικουμενικού Πατριαρχείου από την Κωνσταντινούπολη, που έθεσαν οι Τούρκοι, τονίζοντας την ουσιαστική πολιτική στήριξη της Αγγλικανικής και της Αμερικανικής Εκκλησίας στην παραμονή του Οικουμενικού Πατριαρχείου στην Πόλη, την ηθική μόνο στήριξη των άλλων Ορθόδοξων Εκκλησιών και την αδιαφορία της Ρωμαιοκαθολικής και Βουλγαρικής εκκλησίας.
Τέλος, στην έβδομη συνεδρία, συζητήθηκε το πώς η ζωγραφική τέχνη εξέλαβε και απέδωσε το μικρασιατικό δράμα και παρουσιάστηκαν, κυρίως, σχετικοί πρωτοποριακοί πίνακες του Αϊβαλιώτη λογοτέχνη και ζωγράφου Φώτη Κόντογλου, αλλά και πίνακες άλλων σπουδαίων ζωγράφων, όπως του Σπ. Παπαλουκά, του Γ. Προκοπίου και του Γ. Γουναρόπουλου. Στη συνέχεια, ερμηνεύθηκε η σημερινή αμφίθυμη - θετική, αλλά κυρίως αρνητική - και αντιφατική στάση των Ελλήνων απέναντι στους πρόσφυγες και τους μετανάστες, ως αποτέλεσμα ενόχλησης και έλλειψης ενσυναίσθησης. Τέλος, υποστηρίχθηκε η άποψη και συνάμα το παράπονο ότι οι γηγενείς υποδέχθηκαν και αποκατέστησαν, αλλά ποτέ δεν αποδέχθηκαν τους Μικρασιάτες πρόσφυγες. Εξάλλου, υπήρξε και ανταγωνισμός αυτοχθόνων και προσφύγων Ελλήνων ακόμα και στο πολιτισμικό πεδίο, αναδεικνύοντας ειδικά χαρακτηριστικά της μικρασιατικής πολιτισμικής ταυτότητας στον αντικριστό χορό και στο αντιφωνικό τραγούδι των προσφύγων του Πόντου, της Σμύρνης και της Καππαδοκίας, ως στοιχεία καθαρής εσωτερικότητας και άμεσης επικοινωνίας.
Άξια αναφοράς ήταν, όπως αναφέρθηκε, η παρουσία και η συμμετοχή στο συνέδριο των Μικρασιατών προσφύγων τρίτης γενιάς, οι οποίοι, με πολύ προσωπικό ύφος κατέθεσαν τη μαρτυρία τους για τις πατρίδες τους, ενώ η παράκληση αυτές «να ονομάζονται αλησμόνητες και όχι χαμένες» προκάλεσε συγκίνηση στο ακροατήριο. Αξιοσημείωτη υπήρξε η προσέλευση μαθητών/τριών, οι οποίοι/ες έδειξαν ενδιαφέρον για το αντικείμενο μελέτης του συνεδρίου, ενώ η αλληλεπίδραση που είχαν με τον κο Άγγελο Συρίγο, πρόβαλε την ελπίδα που μπορεί καθένας να έχει για την επιβίωση της μνήμης των τόπων της Μικράς Ασίας.
Στο πρόσωπο τους αναγνωρίζουμε τη ζωντανή ελπίδα για την επιβίωση της «μνήμης μιας μεγάλης ευτυχίας», της μνήμης των πατρίδων και των ριζών των Μικρασιατών Προσφύγων. Συγκινητική ήταν και η σύμπραξη του σπουδαίου ερμηνευτή κου Βασίλη Λέκκα με μαθητές και μαθήτριες του Μουσικού Σχολείου Πειραιά – με τη μουσική διδασκαλία του κου Θεόδωρου Μούρτου - ερμηνεύοντας τραγούδια του πόνου για την Καταστροφή και την προσφυγιά. Αξιοσημείωτη υπήρξε, επίσης, και η συμμετοχή της χορευτικής ομάδας εκπαιδευτικών υπό την καθοδήγηση του χοροδιδασκάλου, κου Ηλία Λασκαρίδη, η οποία παρουσίασε παραδοσιακούς χορούς των Αλησμόνητων πατρίδων, με τη συνοδεία ζωντανής μουσικής και τραγουδιού. Σημαντική υπήρξε η συνεισφορά Συλλόγων Μικρασιατών, οι οποίοι δημιούργησαν με τα κειμήλια που παραχώρησαν, μία αξιοθαύμαστη έκθεση ενθυμημάτων της ζωής στην Ίμβρο, στην Καππαδοκία, στην Κωνσταντινούπολη, στη Σμύρνη, την οποία θαύμασαν μικροί και μεγάλοι.
Επιπλέον, Σύλλογοι και Ζαχαροπλαστεία προσέφεραν πολίτικα εδέσματα, αλμυρά και γλυκά, τα οποία γεύτηκαν οι παρευρισκόμενοι/ες. Ό,τι, ωστόσο, πρέπει να μείνει, ως καταστάλαγμα του διήμερου Αφιερωματικού Συνεδρίου μελέτης της Μικρασιατικής Καταστροφής, είναι ακριβώς η γνώση και η ενδυνάμωση της μνήμης. Η Μικρασιατική Καταστροφή, η φωτιά που έκαιγε ακόμα και τη θάλασσα της Σμύρνης, δεν απανθράκωσε την ανάμνηση, δεν εξαέρωσε την ελπίδα. Συντροφικά και αλληλέγγυα οι Μικρασιάτες έφθασαν στην κοιτίδα, την Ελλάδα, μία alma mater, που άνοιγε κάθε στιγμή την αγκαλιά της και δεχόταν τον πόνο και την ελπίδα στα χώματά της, που αντιλαμβανόταν τη σημασία της προσφοράς στον κατατρεγμένο, την υψηλή τιμή να αφουγκράζεσαι την αγωνία και τον φόβο και να τα μετουσιώνεις σε αγώνα, για να γίνει το ακατόρθωτο δυνατό. Σε αυτό το διήμερο, τα συμπεράσματα ήταν ποικίλα. Ένα, όμως, στέκει και λάμπει: η Ανθρωπιά.
28-02-2024: 2η ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
27-02-2024: ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Π.Υ.Σ.Δ.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ, ΠΡΑΞΗ 05/2024
ΑΔΕΙΑ ΑΣΚΗΣΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ ΤΙΤΛΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ /ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΟΝΙΜΩΝ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ ΤΙΤΛΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ /ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ Ε.Κ.
ΠΡΟΑΓΩΓΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
- ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΑΚΤΕΩΝ ΑΠΟ ΒΑΘΜΟ Γ΄ ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ Β΄ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΩΝ ΕΤΩΝ
- ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΑΚΤΕΩΝ ΑΠΟ ΒΑΘΜΟ Β΄ ΣΤΟ ΒΑΘΜΟ Α΄ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΩΝ ΕΤΩΝ
ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Διαδικτυακό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς του Εθνικού Δικτύου Συνεργαζόμενων Σχολείων της UNESCO (ASPnet)
Την Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2024, ο Εθνικός Συντονισμός Δικτύου Συνεργαζόμενων Σχολείων της UNESCO (ASPnet) στη Διεύθυνση Ευρωπαϊκών & Διεθνών Θεμάτων του ΥΠΑΙΘΑ διοργάνωσε διαδικτυακό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς του Εθνικού Δικτύου UNESCO ASPnet όλων των βαθμίδων με θέμα το σχεδιασμό εκπαιδευτικών σεναρίων με ενσωμάτωση στοιχείων Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς σύμφωνα με τη μεθοδολογία των 6 βημάτων της UNESCO. Στο σεμινάριο έλαβαν μέρος εκπαιδευτικοί από 23 σχολεία του Δικτύου από όλη την Ελλάδα, τα οποία προτίθενται να υλοποιήσουν εκπαιδευτικά σενάρια με ενσωμάτωση στοιχείων Ζωντανής Κληρονομιάς κατά το τρέχον σχολικό έτος.
Η διοργανώτρια του σεμιναρίου, Εθνική Συντονίστρια του Δικτύου UNESCO ASPnet Βέρα Δηλάρη, αναφέρθηκε στις τεχνικές παραμέτρους του εγχειρήματος, η Κοινωνική Ανθρωπολόγος Έλενα Μπαζίνη, στέλεχος της Διεύθυνσης Νεότερης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του Υπουργείου Πολιτισμού, εμβάθυνε στην έννοια της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς με την εισήγησή της «Συστήνοντας την Ζωντανή Κληρονομιά στις νεότερες γενιές», ενώ η εκπαιδευτικός Αικατερίνη Χριστοδούλου, Πιστοποιημένη Εμπειρογνώμονας της UNESCO επί του θέματος, UNESCO ASPnet Focal Point για τα σχολεία του Πειραιά και στέλεχος του Γραφείου Ευρωπαϊκών & Διεθνών Προγραμμάτων της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά, καθοδήγησε τους εκπαιδευτικούς σε επιμέρους θέματα του εκπαιδευτικού σχεδιασμού με ενσωμάτωση στοιχείων Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς σύμφωνα με τη μεθοδολογία των 6 βημάτων της UNESCO.
Το σεμινάριο έκλεισε με ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις, επίλυση τεχνικών θεμάτων και δημιουργική ανταλλαγή απόψεων.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Σας ενημερώνουμε ότι έχει αναρτηθεί Συγκεντρωτικός Πίνακας με λειτουργικά κενά και πλεονάσματα Γενικής Παιδείας,
όπως αυτά αποτυπώθηκαν με ευθύνη των Διευθυντών των σχολικών μονάδων.
Καλούνται οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν το σχολικό έτος 2023-2024 στη Δ.Δ.Ε. Πειραιά να υποβάλουν δήλωση προτίμησης τοποθέτησης/ συμπλήρωσης του διδακτικού τους ωραρίου και να την αποστείλουν ηλεκτρονικά στο Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Πειραιά:
από Τετάρτη 27/09/2023 έως και Πέμπτη 28/09/2023.
ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ΔΗΛΩΣΗΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ / ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ ΩΡΑΡΙΟΥ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΟ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΡΙΩΝ ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ & ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ/ΣΤΡΙΩΝ
ΣΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΩΝ ΤΗΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ
ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΣΕ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
ΤΟ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟ ΕΤΟΣ 2024-2025
Οι υποψήφιοι πρέπει να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονικά την Αίτηση-Υπεύθυνη Δήλωση συμμετοχής στην ηλεκτρονική εφαρμογή που θα λειτουργήσει ειδικά για το Διαγωνισμό, στην ιστοσελίδα του Πυροσβεστικού Σώματος, www.fireservice.gr, από την Τρίτη 19-03-2024 έως και την Τρίτη 26-03-2024.
«Σύγχρονες μορφές εγκληματικότητας και φαινόμενα εποχής»
«Γονείς και παιδιά στο διαδίκτυο»
Τη Δευτέρα 19 Φεβρουαρίου 2024, ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά κ. Διονύσιος Αναστοσόπουλος, στο πλαίσιο ενός κύκλου επιμορφωτικών συναντήσεων που διοργάνωσε και πραγματοποίησε η Επιτροπή Επιμόρφωσης των Ελληνογαλλικών Σχολείων του Τάγματος των Αδελφών του Αγίου Ιωσήφ της Εμφανίσεως στην Ελλάδα σε συνεργασία με το Νο1 Εργαστήριο Εγκλήματος στην Ελλάδα THE CRIME LAB, τίμησε με την παρουσία του την Επιμορφωτική συνάντηση που έγινε στο θέατρο Ελληνογαλλικής Σχολής Jeanne D΄ Arc Πειραιά με θέμα: «Σύγχρονες μορφές εγκληματικότητας και φαινόμενα εποχής» - «Γονείς και παιδιά στο διαδίκτυο».
Την εγκυρότητα και επιστημονικότητα αυτού του κύκλου συναντήσεων, προσέδωσε ο κ. Εμμανουήλ Σφακιανάκης με την επίλεκτη ομάδα των εισηγητών του που απευθύνθηκε σε όλα τα μέλη των αντίστοιχων σχολικών κοινοτήτων, εκπαιδευτικό και διοικητικό προσωπικό, γονείς και μαθητές των Σχολείων.
Την επιμορφωτική ενημέρωση παρακολούθησαν διαδικτυακά οι γονείς από την Ελληνογαλλική Σχολή «Άγιος Ιωσήφ» Σχολείο του Βόλου.
Χαιρετισμό στην εκδήλωση απηύθυνε και η υπουργός εργασίας κ. Δόμνα Μιχαηλίδου.
Εισηγητές του κύκλου αυτών των επιμορφωτικών συναντήσεων ήταν:
Ο κ. Σφακιανάκης Εμμανουήλ, Ειδικός ερευνητής & Αναλυτής Ηλεκτρονικών Εγκλημάτων Αντιστράτηγος ε.α. ΕΛ.ΑΣ, Ιδρυτής Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, η κ. Βασιλειάδου Σοφία, Εγκληματολόγος Msc, Επικεφαλής του The Crime Lab, Δικαστικός πραγματογνώμονας, η κ. Ιωάννου Κέλλυ, Managing Director of Cyber Security International Institute – CSI Institute, Trauma Coach & Survivor Advocate at traumahelp.gr, Founder of gineanthropos.gr, η κ. Καρά Αϊλά, Δικηγόρος Αθηνών, MA Criminologist, Νομικός Σύμβουλος «The Crime Lab», η κ. Κατσιμπέλη Αναστασία, BSc (Hons) Forensic Scientist – MSc Forensic Psychology in progress – Βοηθός επικεφαλής του TheCrime Lab,
Ο κ. Ταμπακόπουλος Παντελής, Ψηφιακός Αναλυτής Information Security Specialist - NCI Academy, Latina Italy, Digital Shadow Certified - Member of ISC2 Hellenic Chapter, Επικεφαλής Τμήματος Ψηφιακών Πειστηρίων – TheCrime Lab.
Τις επιμορφωτικές συναντήσεις τίμησαν με την παρουσία τους :
Η Αδ. Αγνή Παλαιολόγου, Προέδρος του Συμβουλίου Διοίκησης των Ελληνογαλλικών Σχολείων SJA
Η Αδ. Λουίζα Βαρθαλίτου, μέλος του Συμβουλίου Διοίκησης των Ελληνογαλλικών Σχολείων SJA
Οι Αδελφές Ελπίδα Στεφάνου, Αγνή Ξενοπούλου, Άννα-Μαρία Πρίντεζη
Ο κ. Ν. Βιταντζάκης, Εντεταλμένος Σύμβουλος της Διοίκησης των Ελληνογαλλικών Σχολείων SJA
Η κ. Βώκου και ο κ. Κοντοστέργιος, μέλη του Συμβουλίου Διοίκησης των Ελληνογαλλικών Σχολείων SJA.
Οι Διευθυντές μονάδων του Σχολείου του Πειραιά : κ. Κοντοστέργιος, κ. Θεοδωρίδη, κ. Καρυοφύλλης.
Οι Διευθυντές μονάδων του Σχολείου της Πεύκης : κ. Βραχάτη, κ. Καραβασίλης, κ. Σάντας.
Η Διευθύντρια του Δημοτικού Σχολείου του Βόλου : κ. Τσαρδακά.
23-02-2024: 3η ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
19-02-2024: 2η ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
14-02-2024: ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Π.Υ.Σ.Δ.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ, ΠΡΑΞΗ 04/2024
ΟΡΙΣΜΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΣΕ ΚΕΝΗ-ΚΕΝΟΥΜΕΝΗ ΘΕΣΗ
ΔΙΑΘΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΥΠΕΡΩΡΙΑΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ
ΑΔΕΙΑ ΑΣΚΗΣΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ ΤΙΤΛΟΥ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ /ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ/ ΠΕΠ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ/ ΜΝΑΕ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ/ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ/ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ/ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ / Α ΦΑΣΗ
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ / Β ΦΑΣΗ
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ / Γ ΦΑΣΗ
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ / Δ ΦΑΣΗ
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΝΙΣΧΥΤΙΚΗΣ
ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Επικαιροποίηση λειτουργικών κενών - πλεονασμάτων
Παρακαλούνται οι Διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων αρμοδιότητας Δ.Δ.Ε. Πειραιά να μεριμνήσουν τη Δευτέρα 25/09/2023:
1. Για την εκ νέου καταχώριση λειτουργικών κενών και πλεονασμάτων Γενικής και Ειδικής Αγωγής, έχοντας υπολογίσει τις επανατοποθετήσεις των αναπληρωτών οι οποίες πραγματοποιήθηκαν στις 22/09/2023 σύμφωνα με τις υπ’αριθμ 22958 και 22959/22-09-2023 αποφάσεις του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η καταχώριση θα γίνει στο σχετικό σύνδεσμο στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης ο οποίος θα είναι ενεργός από Δευτέρα 25/09/2023 μέχρι Τρίτη 26/09/2023 και ώρα 12.00 το μεσημέρι και απαιτεί τη χρήση του προσωπικού Αριθμού Μητρώου και ΑΜΚΑ του Διευθυντή (ή του υπευθύνου καταχώρισης).
2. Για την ενημέρωση όλων των εκπαιδευτικών, ότι θα πρέπει με δική τους ευθύνη να παρακολουθούν την ιστοσελίδα της Διεύθυνσης (http://dide-peiraia.att.sch.gr) καθώς μετά την επικαιροποίηση των κενών θα ακολουθήσει ανακοίνωση με οδηγίες για την υποβολή αίτησης τοποθέτησης/συμπλήρωσης ωραρίου.
Τα λειτουργικά κενά και πλεονάσματα των Τμημάτων Ένταξης θα συμπληρωθούν στον επισυναπτόμενο πίνακα και θα αποσταλεί ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ προς το Π.Υ.Σ.Δ.Ε. στο mail:
Τέλος, επισημαίνεται η ανάγκη για έγκαιρη και έγκυρη καταχώριση των στοιχείων. Για την καταγραφή διευκρινίσεων να χρησιμοποιηθεί το πεδίο ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ και να αποφευχθεί η αποστολή email.
ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΝΤΑΞΗΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Εξετάσεις Πιστοποιητικού Επάρκειας Γνώσεων για Πολιτογράφηση (Π.Ε.Γ.Π.)
της 14ης ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024
1. Πρόσκληση για συγκρότηση μητρώου αξιολογητών-βαθμολογητών για τη διεξαγωγή των εξετάσεων απόκτησης Πιστοποιητικού Επάρκειας Γνώσεων για Πολιτογράφηση (Π.Ε.Γ.Π.). 2. Πρόσκληση για επιτηρητές στις εξετάσεις απόκτησης Πιστοποιητικού Επάρκειας Γνώσεων για Πολιτογράφηση (Π.Ε.Γ.Π.). |
Δηλώσεις συμμετοχής από τη Δευτέρα 04.03.2024 και ώρα 17:00 μέχρι και την Τρίτη 19.03.2024 και ώρα 15:00 στον
παρακάτω σύνδεσμο: https://exetaseis-ithageneia.ypes.gr/axiologites/
ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
- ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ Π.Ε. & Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΤΗ Δ.Δ.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ
- Π.Υ.Σ.Δ.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ: ΠΡΑΞΗ 03/2024
- Π.Υ.Σ.Δ.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ: ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
- ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ - ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ Α' ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2024
- ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ Δ.Δ.Ε. ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΩΞΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ
Σελίδα 4 από 33